GGCORP Forums

 Mot de passe oublie
 Inscri. Rapide
Recherche
!show!: 1307|Reponse: 4
Imprimer Discussion precedente Prochaine discussion

[Résolu] Bug passage Enies Lobby -> Thriller Bark [Copier l'URL]

Rank: 6Rank: 6

Aller a un palier specifique
1#
Heure de publication 2017-5-31 21:21:24 |Afficher seulement les publications de l'auteur |Decroissant

Bonjour,


Je viens de terminer « porte de la justice » enmode HISTOIRE. Mon dernier combat était contre Rob Lucci que j’ai battu. On medemande d’aller à Thriller Bark et de parler à Usopp mais lorsque je clique sur le lien "Usopp" (voir capture d’écran ci-jointe rien ne se passe).

J’étais au niveau 100. Je me suis dit qu’il fallait que jesois niveau 101 pour y accéder mais maintenant que je le suis, il ne se passetoujours rien lorsque je clique sur le lien en bleu « Usopp ». Asavoir qu’il n’y a aucun personnage Usopp présent à Thriller Bark où je pourrai intéragir sans passer par le lien en bleu dans les taches à accomplir.

Pouvez-vous m’aider ? cela fait maintenant plus d’unesemaine que je suis coincé en mode Histoire et que je n'avance pas.


Merci d’avance !


Cordialement.



Thoniyos niv 101

Serveur S20


Piece jointe: Vous devez Vous identifier pour telecharger ou visualiser les pieces jointes. Pas de compte ?

Utiliser la magie Signaler

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

2#
Heure de publication 2017-5-31 21:23:24 |Afficher seulement les publications de l'auteur
Bonjour,
C'est tout à fait normal il n'y a pour le moment pas de suite de quête.
Cordialement.

Utiliser la magie Signaler

Rank: 6Rank: 6

3#
Heure de publication 2017-5-31 23:44:13 |Afficher seulement les publications de l'auteur
AH ok. Je savais pas! Merci pour l'info!

Utiliser la magie Signaler

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

4#
Heure de publication 2017-5-31 23:54:12 |Afficher seulement les publications de l'auteur
Avec plaisir.

Utiliser la magie Signaler

Rank: 8Rank: 8

5#
Heure de publication 2023-1-6 22:16:59 |Afficher seulement les publications de l'auteur
In response to the lady talking about app to watch stories anonymously, stories ig instagram story viewer, fake story viewer instagram, instagram story viewers online, viewer list instagram, private instagram story viewer that works,  I highly suggest this awesome increase instagram followers info or instagram story viewers private, 1000 instagram likes cheap, first viewers on instagram story, instagram stores viewer, instagram top story viewer, instagram story viewer site, on top of this high rated custom instagram comments details on top of get more instagram story views, instagram profile viewer story, view instagram stories no account, 1000 instagram likes, private instagram account story viewer, top viewer on instagram story, as well as this awesome increase instagram followers forum which is also great. Also, have a look at this excellent custom instagram comments forum and don't forget instagram viewer story order, check stories anonymously, instagram top story viewers, instagram highlights viewer list, view instastory anonymous, download instagram stories anonymously, not to mention this excellent buy instagram likes url and don't forget more views on instagram videos, instagram featured stories viewer, instagram storyview, instagram online story viewer, instagram rank story viewers, gram story viewer, on top of top buy instagram likes details which is also worth a look. I also recommend this useful buy instagram likes forum not to mention private instagram story viewer free, instagram highlight photo viewer, instagram story viewer and downloader, view private instagram stories anonymously, instagram story viewer online free, view instagram stories anonymously free, not to mention this top custom instagram comments link alongside all instagram story views website, free custom comments instagram, anonymous story viewer instagram app, view anonymously on instagram, inst astory viewer, get instagram story views, on top of top rated buy instagram story views details alongside all get more instagram story views, hashtag story viewers, instagram free story views, see views on instagram story, stories anonymously, story view order on instagram, which is also great. Finally, have a look at this great increase instagram followers link with get more views on instagram videos, instagram story viewer order free, instagram story viewer non follower, insta posts viewer, anonymously view instagram profile, private instagram story viewer app,  for good measure. Check more @ High Rated Instagram Service Site c070b82

Utiliser la magie Signaler

Vous devez vous identifier avant de pouvoir repondre Identifiant | Inscri. Rapide

GGCORP|MyNinja|MyBankai|MyPirate|MyLegend|Archiver|ggcorp

GMT+2, 2024-5-7 18:24 , Processed in 0.022678 second(s), 10 queries , Xcache On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

Top