GGCORP Forums

 Mot de passe oublie
 Inscri. Rapide
Recherche
!show!: 2133|Reponse: 16
Imprimer Discussion precedente Prochaine discussion

[Clos] BUG Multiples abusifs [Copier l'URL]

Rank: 1

Aller a un palier specifique
1#
Heure de publication 2015-2-12 23:51:56 |Afficher seulement les publications de l'auteur |Decroissant
Bonjour,

Voilà maintenant une dizaine s de jours que je suis sur Myninja, et vous dire que c'est pire que les politiques niveau arnaques!!!
J'ai était sur un premier serveur sur lequel j'ai fait quelques erreur j'ai donc décidé de recommencer sur un autre, connaissant le tâche a faire en début  de partie, confiant je met un rechargement d'1 $ pour débloquer sasuke, j'achete Ino, je dépense tous mes parchemins pour upgrade Ino et le jeux plante à ma reconnection le drame, plus les Po crédit plus tôt, redescendu VIP 0, Ino avait elle aussi disparu, mais tout ce dont j'avais dépensé était bien décompter!!
Sur ce j'arrête MyNinja plutôt Déçu.

UNe petite semaine plus tard, je me remet sur un autre serveur, sur lequels je mis un peu moins de 20 euros, pendant les 5 premiers jours des bugs, réception de récompenses par courrier, la récompense n'ai plus dans le courrier mais encore moins dans notre sac ou dans notre barre d'exp, Déco-Reco pour vérifier mais tout est bien réel, des PO dépensé pour des Items et pas d'items reçu Tout ça avec 2 Liens "SUPPORT" et Contactez-nous" les deux liens qui ne fonctionnent pas ... étrange aurait-il plusieurs personnes dans mon cas.

Et la goute d'eau c'est cette nuit après la remise à zero des CD et des tâches, je fais mes tâches journalière, je dépense mes 80 coupons pour rafraichir les quêtes afin de trouver du violet, le jeux lague beaucoup, on continue avec les croisades de plus en plus de latence, et la une déco, je me reconnecte, que vois-je!!!!

Les 100 Po reçu par boite au lettre, via mon investissement de 500po à était décompté, comme si je ne l'avais jamais reçu, j'avais dépenser 50 po dans "intéret du jour" pour recevoir un remboursement plus important de ce qu'ils annoncaient, pour lequel je n'ai absolument rien reçu!! Mes taches du jour sont retomber à la quête +20 (la première) sans forcement me remettre mes coupons ni mes parchemins de raffraichissements, j'ai du refaire mes quêtes avec seulement 5/10 donc j'ai du raffraichir constamment j'usqu'à devoir perdre mes 398 Po restant pour en plus même pas pouvoir finir cette tâche du jour!!!

Comment est-il possible qu'on puisse créer un Pay-To-Win aussi cher que le votre avec autant de Bugs, le jeu est l'équivalent d'une Alpha rien de plus, c'est honteux!!  ça aurait était different si ce n'était un pay-to-win, je travail beaucoup avec de dévellopeurs, certain qui créer d'autre qui essaye de contourner pour vérifier qu'il n'y est pas de fuites possibles, d'autres sur les Bugs...
Mettre un jeu en place et au point et difficile, alors Justement la moindre des chose serai qu'il soit gratuit avec autant de bug, le but d'une alfa, laisser les joueur jouer pour s'amuser malgré les bug mais vous aider à les repérer et les réparer, la non!! et on perd de l'argent!!

Malgré se que j'ai pu vopir dans d'autres postes, des Hack existe bel et bien pour My Ninja, j'ai même connu ce jeu à la base via des forum de développeur justement, je suis quelqu'un qui accepte le principe de créer des Hack car c'est avant tout un défi à faire! mais je n'ai jamais était pour la publication des ces logiciels! Mais pour la première fois je comprends ceux qui le fond, c'est tellement cher et exagérer que ça aurait pu peut être suffire, mais non c'est les bug qui font déborder tout ça!!

Je sais pertinament, qu'avoir de gros bug comme ça via des crédit investis rend la chose impossible à y remédier, peut-être que les liens inactifs "Support" le sont pour cette raisons...
Désolé pour ce coup de gueule, mais la c'était de trop, perdu 20 euros, une semaine de jeux intense! c'est dommage car je trouve le jeux très joli et plutôt bien pensé, mais ce n'est pas censé être autre qu'une Alpha pour le coup ça ressemble plus à une Arnaque!

Le pire dans tout ça, sois vous le savais et vous le cacher car ça sert vos intérêts, soit vous êtes tellement imbu de votre travail et êtes tellement sur d'avoir aucune failles dans votre système anti-triche et la vous vous m'éprennez fortement, dans les deux cas le faite est que les autres essaye de recharger pour rattraper c'est cheaters, ce qui ne doit pas être mauvais marché!

Désolé pour les Modos du Forum qui n'ont complétements rien a voir dans l'histoire, et pour qui ça ne doit pas être simple tous les jours, mais si vous pouvez remonter l'information ce serait très appréciable, pour les prochains joueurs, car pour ma part je vais m'arrêter la, j'avais 2 jours de retard sur l'ouverture du serveur, retard impossible a rattraper ou presque mais apres ceux deux derniers jours, irrétrapable moins beaucoup d'argent... c'est dommage.


Utiliser la magie Signaler

Rank: 6Rank: 6

2#
Heure de publication 2015-2-13 00:22:09 |Afficher seulement les publications de l'auteur
Bonjour cela va sembler net et court mais, il y a très peu de bug à l'heure actuelle avec les golds.

Le seul bug de golds que nous avons sont des dépenses non voulue suite à un petit lag et un spam de bouton malencontreux qui est souvent réglé par un dédommagement sonnant et comptant.

La plupart des bugs que vous citez ne m'ont même pas l'air de bug mais d'erreurs de votre part.

"J'ai était sur un premier serveur sur lequel j'ai fait quelques erreur j'ai donc décidé de recommencer sur un autre, connaissant le tâche a faire en début  de partie, confiant je met un rechargement d'1 $ pour débloquer sasuke, j'achete Ino, je dépense tous mes parchemins pour upgrade Ino et le jeux plante à ma reconnection le drame, plus les Po crédit plus tôt, redescendu VIP 0, Ino avait elle aussi disparu, mais tout ce dont j'avais dépensé était bien décompter!!"

Il suffit simplement de vous reconnecter sur le bon serveur.

"Les 100 Po reçu par boite au lettre, via mon investissement de 500po à était décompté, comme si je ne l'avais jamais reçu, j'avais dépenser 50 po dans "intéret du jour" pour recevoir un remboursement plus important de ce qu'ils annoncaient, pour lequel je n'ai absolument rien reçu!! Mes taches du jour sont retomber à la quête +20 (la première) sans forcement me remettre mes coupons ni mes parchemins de raffraichissements, j'ai du refaire mes quêtes avec seulement 5/10 donc j'ai du raffraichir constamment j'usqu'à devoir perdre mes 398 Po restant pour en plus même pas pouvoir finir cette tâche du jour!!!"

Les intérêts fonctionnent très bien étant moi-même joueur j'utilise tous les jours 20 coupons pour récolter la deuxième en supérieur il suffit juste de faire attention a ce que l'on reçoit de l'expérience ou de l'argent.

Des bugs il y en a comme partout, malheureusement je ne vois aucun bug dans ce que vous nous remontez le seul qui pourrait en être un serait les tâches du jour mais malgré toute votre bonne foi j'ai énormement de mal à le croire nous n'avons jamais eu de remonté avec un bug de ce type.

Cordialement Neobz





Utiliser la magie Signaler

Rank: 6Rank: 6

3#
Heure de publication 2015-2-13 20:45:37 |Afficher seulement les publications de l'auteur
faut depuis juillet 2014 que je joue il y a toujour les meme bug et en plus tous ce qu'on perd avec c'est bug on les recupere pas

Utiliser la magie Signaler

Rank: 6Rank: 6

4#
Heure de publication 2015-2-13 20:49:01 |Afficher seulement les publications de l'auteur
N'hésite pas à les lister ci-dessous Coeurdragon pour voir si ce sont des vrai bug ou encore une erreur de joueur.

Utiliser la magie Signaler

Rank: 6Rank: 6

5#
Heure de publication 2015-2-16 17:00:49 |Afficher seulement les publications de l'auteur
parlant de bug . quand aller vous régler le soucis des combat auto qui ne s'affiche pas , et donc sommes obliger de refresh . c'est plutôt chiant à vrais dire ^^

apres les tournois sa bug encore . genre avant hier le combat se lance , et la ; les perso ne se sont pas afficher , je ne pouvez pas passer le combat , en faite le combat c'est lancer sans avoir de combat ni quitter ce combat fantôme . obliger de refresh la page et perdre 3 min . toujours au tournois , a des moment quand j'afk et laisse le jeu en auto , le jeu bloque a la fin d'un combat donc je me retrouve avec que un certain nombre de combat de fait sur les 20 et perd donc le reste de mes combat en badge .

sa viens ni de moi , ni de mon ordi ^^

Utiliser la magie Signaler

Rank: 8Rank: 8

6#
Heure de publication 2023-8-1 08:01:38 |Afficher seulement les publications de l'auteur
I suggest you google it

Utiliser la magie Signaler

Rank: 8Rank: 8

7#
Heure de publication 2023-8-1 17:37:30 |Afficher seulement les publications de l'auteur

High Rated BMW Car Part Info

In reply to the people asking about piston, control unit for front light electronics, airb. module, knieschutz fahrerseite, setlckngsyst, rmfd.ctl.uni,  I highly suggest this BMW 18308572489 Rear Muffler or priek?. stikls, output shaft right, armrest upr., drive shaft automatic transmission, side finisher leather right, side trim cover leather right, as well as this BMW 64226949304 Grille on top of side frame exterior left, scr container active, bracket, outside mirror w-out glass heated right, protective plate door sill right, heated outside mirror left, not to mention this BMW 51417478423 Door Trim Panel Front Left which is also great. Also, have a look at this BMW 51456805100 Carrier Instrument Panel alongside all trim panel, door trim, oil tube, disk wheel light-alloy black matt, heat insulation rear silencer right, grille front right, as well as this BMW 51466960782 Electric Curtain Rear Window not to mention floor trim cover front, housing, cover, blende b-s?ule oben links, press.hose, speaker cover tweeter, on top of BMW 51437251664 Lateral Trim Panel Right which is also worth a look. I also suggest this BMW 16111232348 Tank Cap on top of ?dens s?knis, line, trim panel, amplifier, pressure hose assy compressor-condenser, roof lining, not to mention this BMW 12518487046 Engine Wiring Harnessalongside all cover for comfort backrest leather right, support, repair kit dde line, trim wheel arch front right, top strut mounting, p?rvalks, as well as this BMW 32416783859 Return Pipe on top of trunk lid, camshaft adjuster, automatic air conditioning control, protective plate for bulkhead, coil spring, throttle body, alongside all BMW 17122248566 Hose on top of lower trim p, expans. hose, door panel leather front left, headrest leather outer, sound insulation floor rear, sound insul., which is also great. Don't forget to check this BMW 52209158958 Sidefinisher with rear light in the side panel right, headlight, support carrier support right, seat cover leather, door rear left, press.hose,  for good measure. Also BMW 33207628708 Output Shaft Right or ultrasonic-sensor, film for roc, wiring harness engine trans. module, spiediena regulators, cover, repair kit brake pads asbestos-free, not to mention this BMW 51417142624 Soft Pad alongside all stikls, ball bearing, floor carpet, roof lining, wiring set, cover-b.rest, not to mention this BMW 33538847552 Coil Spring alongside all green windsh, wiring harness engine sensor module, controller, mount bumper front top, lateral trim, upper belt, which is also great. Also, have a look at this BMW 62109347670 Instruments Combination Uncoded as well as heater, headrest leather, heated outside mirror memory bus left, valve, harness, outside mirror basic body right, and don't forget this BMW 33531131805 Coil Spring not to mention control unit automatic air cond. basis, support, yokohama advan sport v107, trim door fineline rear left, headlight, control unit, and don't forget BMW 80922454864 Bmw Suntour Federgabel which is also worth a look. I also suggest this BMW 41007412943 Joint Side Frame Left on top of exhaust, bridgestone potenza s 1 rft, windscreen, bumper trim panel primered rear, seat upholstery right, exhaust pipe, not to mention this BMW 51429167915 Door Trim not to mention sound insul., inlay rr logo, automatic air conditioning control, press.hose, trim cover, cover dashboard aluminium left, not to mention BMW 51168047074 Sun Visor and don't forget trim i-panel fineline-metal right, head liner, auto part, mountngparts, basic backrest leather cover right, cover entrance right, which is also great. Finally, have a look at this BMW 61116941211 Main Wiring with headrest leather, radio remote control, trim, door lining leather rear left, heated outside mirror memory bus left, rev.counter,  for good measure. Check more @ Updated BMW Car Part Blog ea1_765

Utiliser la magie Signaler

Rank: 8Rank: 8

8#
Heure de publication 2023-8-2 15:41:45 |Afficher seulement les publications de l'auteur

Awesome New Product Info

To the person talking about laura hargrave sleep consultant, overnight sleep consultant, infant sleep consultant, forty winks sleep consultant, katie jane sleep consultant, nicole johnson sleep consultant, annie simpson sleep consultant, little ones sleep consultant, sleep consultant newborn, babysleepconsultant, family sleep consultant, victoria rose sleep consultant, nhs sleep consultant, shira katz sleep consultant, sleep coaches near me, infant sleep trainer, sleep consultant near me, sleep consultant london, london sleep coach, sleep disorder consultants,  I recommend this infant sleep consultant for andrea bogue sleep consultant, sleep consultancy, katie palmer sleep consultant, little ones sleep consultant, the gentle sleep consultant, christine stevens sleep consultant, vancouver sleep consultant, kelly martin sleep consultant, susie warner sleep consultant, pediatric sleep consultant, holistic sleep coaching, plan b sleep consulting, paediatric sleep consultant, in person sleep consultant, little dreams sleep consulting, best sleep consultant, advanced sleep consultants, infant sleep consultant near me, also.
------------
To the person inquiring about best online workouts for over 50, get fit by 50, weights for women over 50, jane fonda over 50 workout, dumbbell workouts for women over 50, best fitness program for women over 50, fit mother project workout over 50, best workouts for 50 year olds, weightlifting for men over 50, men's fitness over 55, workout over 50 female, gym workout for over 50 female, men's over 50 workout, getting in shape at 50 male, fitnessover50, wayne leal fitness over 50, best men's workout for over 50, women over 50 in great shape, getting fit in 50, best over 50 women's workout,  I recommend this get fit by 50 for mobility exercises for over 50, fit for 50 workout, getting in shape after 50, gyms for over 50 near me, getting fit in your 50s, finding love in 50s, weights for over 50, gym exercises for over 50s, male fitness over 50, cardio after 50, healthy living over 50, women's health fitness over 50, gym for 50 year olds, men's health over 50, workout plan for men over 50, fit and fifty exercise, over 50 workout program, beginner workout for women over 50, also.
------------
To the lady talking about sonic the hedgehog spot the difference, find the difference game download for pc, difference in pictures game free, usedcar tycoon, spot the difference pictures for adults with answers, spot the difference picture for adults, spot the differences between two pictures game, spot one difference pictures, spot the difference cool math, spot the difference christmas games free online, artificial intelligence and video games, spot the seven differences, uclick universal spot the difference, spot the difference pictures hard, spot the difference interior design, paw patrol spot the difference, find 10 differences christmas, spot 5 differences, spot the difference spring, differences find and spot them answers,  I suggest this العاب العاب for spot the difference avengers edition, spot the difference drawings, paddington spot the difference game, artificial intelligence for simple games, spot the difference printable for adults, parking master multiplayer, free download find the difference games for pc, game playing in artificial intelligence ppt, spot the difference black and white printable, newest gran turismo, spot the differences search & find fun, biker granny, printable find the difference pictures for adults, find the difference game free download for pc, brain games spot the difference, difference puzzle games, free find the difference puzzles, find 7 differences games, also. See More New New Product Tips ea2_7c2

Utiliser la magie Signaler

Rank: 8Rank: 8

9#
Heure de publication 2023-8-3 14:36:10 |Afficher seulement les publications de l'auteur

Great New Product Details

To the man asking about best paying translation sites, best russian translator online, voice translator online text to voice, most accurate online translator, best online translation website, trusted translation sites, translate mozilla firefox web page, translate entire web page, translate web page to spanish, free online translation services, web content translation, translate a web page to spanish, efficient website translations, translate whole document online, translate page in marathi, website bengali translation, translate google com translate, free translation online google, voice recorder translator online, document translation online google,  I can vouch for this marketing translation services for translate voice note online, deep web translate, website marathi translation, medical document translation online, google text translation online, online translation companies, online docs translate, website translation services, translate google com translate, worldlingo online translator, best german online translator, google translate in page, website in afrikaans translate, translate url online, translate web page mobile, translate web url, best online translation website, lionbridge website translation, also.

Utiliser la magie Signaler

Rank: 8Rank: 8

10#
Heure de publication 2023-8-5 15:36:50 |Afficher seulement les publications de l'auteur

Recommended Product Site

Edite par FrankJScott a 2023-8-7 15:51

For the person asking about foreclosure homes oahu, bankruptcy oahu, bankruptcy maui, hawaii county foreclosures, hawaii bankruptcy laws, hawaiian homestead foreclosures oahu, ewa beach bankruptcy lawyers, foreclosed homes in oahu hawaii, united states bankruptcy court hawaii, foreclosed homes for sale in honolulu hawaii, molokai foreclosures for sale, bank owned homes hawaii, kona foreclosures, bankruptcy chapter 7 hawaii, maui county foreclosure listings, foreclosure homes for sale in hilo hi, hawaii foreclosures for sale, hawaii bankruptcy records, foreclosure attorney honolulu, kailua kona foreclosures,  I can vouch for this filing bankruptcy in hawaii for foreclosed homes in oahu hawaii, honolulu foreclosures for sale, foreclosed homes hilo, kauai foreclosures and short sales, us bankruptcy court hawaii, kailua kona foreclosures, zillow foreclosures hawaii, foreclosures in honolulu hawaii, molokai foreclosures for sale, foreclosures in hilo hawaii, bankruptcy court honolulu, honolulu foreclosure attorney, honolulu foreclosures, chapter 13 bankruptcy hawaii, bankruptcy honolulu, foreclosure homes for sale honolulu hawaii, hud homes maui, file for bankruptcy hawaii, also.
------------
In reply to the man inquiring about men's 4x10km relay, relay running, track baton, athletics relay, olympic relay baton, relay triathlon 2022, track and field relay baton, relay running baton, 2004 4x100 relay, sac track and field, us 4 100 relay, bryce deadmon, benjamin relay, relay for track, ekiden running, sports relay, men's 4x4 relay, track and field batons for sale, men's 4 100 relay, track relay baton,  I can vouch for this nba중계 for 4 x 1 relay track, athletics relay baton, cross country relay, track batons for sale, men's 4x10km relay, relay track and field, track and field batons for sale, bryce deadmon, 4x800 meter relay, batons running, triathlon sprint relay, us 4 * 400 relay, relay for track, relay triathlon 2023, running relay baton, men's 4x100, sac track and field, baton stick track, also.

Utiliser la magie Signaler

Vous devez vous identifier avant de pouvoir repondre Identifiant | Inscri. Rapide

GGCORP|MyNinja|MyBankai|MyPirate|MyLegend|Archiver|ggcorp

GMT+2, 2024-5-2 10:36 , Processed in 0.026639 second(s), 9 queries , Xcache On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

Top